Update

2017-02-12 | 00:56:13
Så, det kommer inte komma ut en ny video denna vecka eftersom jag har varit sjuk. Men också för att jag tänkte gör en video där jag tar med mig källor, mest för att det ämnet jag tänkte ta upp oftast brukar få folk att vilja ifrågasätta en vid första yttrande att jag tänkte att källorna kan tysta ner en eller åtminstone bidra med källor som motbevisar en. Jag tror även det är ett ämne som många skulle uppskatta att en tog upp, så jag vill göra det så noga som möjligt.
 
Jag ber även om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen, men har som sagt varit sjuk och jag har också spenderat veckan med att kolla klart på en serie som jag tänkte skriva en recension om här på bloggen, för jag behöver verkligen få ur mig mina tankar kring denna serie.
 
Det kommer även vara lite tight med uppdateringar, tror jag, eftersom jag återigen kommer vara hundvakt och på grund av många jobbiga byten i kollektivtrafiken för att komma hem så brukar jag oftast vara så utmattad att jag endast vill slösurfa när jag kommer hem. Men det kanske kommer komma upp fler vloggar eftersom jag kommer vistas mer ute vilket jag känner kan ge bättre content än mig som bara är inne och slösurfar på datorn.
 
Men ja, detta är vad som hänt och mina planer, men också vad som kanske kommer hända och jag ber om ursäkt ifall det blir färre uppdateringar. Jag lovar att försöka göra mitt bästa och att åtminstone se till att ANOVA-vloggen kommer ut så fort som möjligt efter mitt besök på tisdag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback