Ny Banner

2017-02-01 | 14:07:55
Jag gjorde en ny kanalbild på YouTube och vart lite besviken över att min profilbild döljde mitt roligaste skämt i det hela (baguette är tydligen trollstav i den franska versionen av HP) att jag kände att jag behövde lägga upp den här också för alla som inte kollar på youtube på teven (tbh, vilken tv menar de??).
 
Men jag tänkte även skriva här angående hur jag tänkt. Jag ändrade främst youtube banner för jag kände att jag inte längre känner ett behov av att ha "ny video varje onsdag", det känns som att det blir mycket både för mig och på bloggen med typ bara videos som poppar upp. Speciellt eftersom jag också bestämt mig för att vlogga min könsutredning så känns det som att det kommer bli mycket.
 
Istället har jag bestämt mig för att åtminstone en ny video varje vecka. På så vis kan jag alltid ha material och om det är något viktigt jag vill prata om så kan jag sätta mig ner och prata om det och sen välja när jag ska redigera, hur mycket jag ska redigera, och så vidare. Det blir lite mindre framtvingat och det ger mig också friheten att få vara sjuk eller förinspela något om jag vet att jag kommer besöka ANOVA och därav kommer en vlogg komma upp eller så. Det blir helt enkelt mycket mer friare för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback