Ny blogg

2017-04-12 | 00:11:58
Efter många nya saker som skett i mitt liv, allt från nytt jobb till nya upplevelser, så har jag bestämt mig för att gå vidare. Något jag velat göra länge, men har inte kunnat förmå mig till att göra då det finns så många minnen på denna blogg.
 
Jag tänkte teste nya bloggportaler, men jag testade två (nouw och wordpress) men störde mig på menyerna som förföljde en att jag bestämde mig för att stanna kvar på blogg.se (även fast jag stör mig starkt på att koderna inte länge finns kvar för alla teman). Så min nya blogg är:
 
Midgardienloki.blogg.se
 
Jag funderade på att importera några inlägg härifrån dit, mest videos, men eftersom jag inte planerar på att ta bort denna blogg, så låter jag bli det. Så hela bloggen får en ny och fräsch anda utan en massa clutter sen tidigare. Men numera kommer jag bara uppdatera på den nya bloggen. Så vill ni fortfarande följa mig på mina äventyr, så vet ni vart ni hittar mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback